سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسباب بازی لگو دوپلو

اسباب بازی لگو دوپلو

یکی از اسباب بازی های مناسب برای کودکان زیر پنج سال لگو دوپلو است. این آجرهای لگو به کودکان کمک می کند تا مهارت های خود را در سنین پایین تقویت کنند. در دست گرفتن قطعات لگو و کنار هم قرار دادن آنها به مرور زمان مهارت های فرزندتان را افزایش می دهد. به تعبیری می توان این اسباب بازی را برای آنها یک بازی آموزشی و تقویتی در نظر گرفت.

لگو دوپلو می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای خرید باشد. قطعات این ست های لگو به گونه ای طراحی شده اند که کودک شما در مونتاژ یا جداسازی قطعات لگو مشکلی نداشته باشد. این لگوها از نظر اندازه بزرگتر هستند و برای بچه های کوچک سرگرم کننده است. از آنجایی که بازی لگوهای کوچک برای کودکان زیر 5 سال دشوار است، لگوهای بزرگ و حجیم مانند سری دوپلو انتخاب خوبی برای کودک شما هستند.

لگو دوپلو چیست؟

اگر کودک شما بین 1 تا 4 سال سن دارد، لگو دوپلو برای او بهترین لگو خواهد بود. اما به نظر شما لگو دوپلو چیست؟ در واقع قطعات این لگو دارای اندازه بزرگ تری هستند تا کودکان با مهارت های فیزیکی محدود به راحتی با آن ها بازی کنند. تعداد قطعات در سری لگو دوپلو کمتر از سایر مجموعه های لگو است. زیرا معمولا کودکان در این سنین توانایی کافی برای بازی با فیگورهای زیاد را ندارند و دوست دارند بیشتر سرگرم شوند.

این لگو به دلیل اندازه اش برای کودکان شما خطرناک نیست و کودکان نمی توانند آن را قورت دهند. پس لازم نیست نگران این موضوع باشید. در دوپلو لگو اتصال و جداسازی قطعات لگو نیاز به قدرت زیادی ندارد و کودکان می توانند خستگی ناپذیر با آن ها بازی کنند. بسیاری از کودکان عاشق بازی با این وسایل هستند و بازی با یکی از مدل های لگو دوپلو پسرانه یا دخترانه برای آنها بسیار جالب است.

خرید لگو دوپلو

البته بسیاری از شما به دنبال بهترین لگو برای کودکان یک تا چهار ساله خود هستید. از آنجایی که کودکان در این سن با لگوهای کوچک بازی نمی کنند و اتصال و جداسازی قطعات کوچک برایشان مشکل است، بهتر است یک لگو دوپلو برای آنها تهیه کنید. فرزندان شما با خرید این لگو می توانند از مزایای فراوان آن بهره مند شوند و به تقویت و افزایش قوای جسمی و روحی فرزندتان کمک کنند.

با این حال در خرید اسباب بازی های لگو دوپلو باید بسیار مراقب بود، زیرا کودکان زمان زیادی را صرف بازی با اسباب بازی های لگو دوپلو می کنند و نه تنها قطعات آن را لمس می کنند، بلکه می توانند آن ها را در دهان خود قرار دهند. بنابراین در هنگام خرید لگو دوپلو توجه به جنس و کیفیت آنها و مراجعه به فروشگاه های معتبر بسیار مهم است.

قیمت لگو دوپلو

یکی از مواردی که در تهیه اسباب بازی لگو دوپلو بسیار حائز اهمیت است قیمت آن است. کیفیت بالا و قیمت مناسب این اسباب بازی لگو را به بهترین اسباب بازی برای کودکان تبدیل کرده است. با توجه به اینکه این آجرهای لگو در مدل های مختلفی تولید می شوند، قیمت یکسانی ندارند و برای خرید هر مدل باید قیمت متفاوتی پرداخت کنید. علاوه بر این برند سازنده یک لگو دوپلو نیز یکی ازعواملی است که بر قیمت لگو دوپلو تاثیر می گذارد، چرا که این برندها بسته به کیفیت محصولات خود آنها را با قیمت های متفاوتی عرضه می کنند.

به طور کلی عوامل زیادی در تعیین قیمت لگو دوپلو نقش دارند که از جمله آنها می توان به نوع لگو، تعداد قطعات، کیفیت قطعات و ... اشاره کرد. بنابراین، اگر قصد دارید یک اسباب‌بازی لگو دوپلو با قیمت مناسب به کودک خود هدیه دهید، حتماً این موارد را بررسی کنید.